Środa Wielkopolska, dnia 27.10.2021r.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że Bank Spółdzielczy w Środzie Wielkopolskiej, na podstawie postanowienia 69 ust 1 „Regulaminu świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych” oraz § 65 ust 1 „Regulaminu świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych”, (dotyczących przesłanek zmian taryfy), wprowadza od dnia 1 grudnia 2021 roku zmianę „Taryfy prowizji i opłat za czynności i usługi bankowe świadczone w walucie krajowej dla klientów Banku Spółdzielczego w Środzie Wielkopolskiej”.
Zmianie ulegają niektóre stawki dotyczące usług kartowych, mające na celu wyrównanie opłat pobieranych od kart Visa i MasterCard. Wprowadzono również zmiany porządkowe, wynikające z usunięcia zapisów dotyczących usług nie będących już w ofercie, a także zmiany redakcyjne. Taryfa dostępna jest w placówkach Banku oraz na naszej stronie internetowej.
Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec proponowanych zmian bądź wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym bez ponoszenia opłat, o ile informacja o sprzeciwie lub wypowiedzeniu zostanie zgłoszona do Banku przed dniem wejścia w życie zmian, tj. przed dniem 1 grudnia 2021 roku. Jeżeli przed datą wejścia w życie zmian nie zostanie przez Państwa złożony sprzeciw, nowe warunki obowiązywać będą Państwa od dnia 1 grudnia 2021 roku. Jeżeli natomiast złożą Państwo sprzeciw i nie wypowiedzą umowy, umowa taka wygaśnie z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian, bez ponoszenia opłat.
W związku z modyfikacją w/w opłat za usługi, które jednocześnie wskazane są w wykazie usług reprezentatywnych, zostały uaktualnione równocześnie „Dokumenty dotyczące opłat” do poszczególnych produktów, dostępne także w placówkach Banku oraz na stronie internetowej Banku www.bssrodawlkp.pl .
Korzystając z okazji, zwracamy się z uprzejmą prośbą o aktualizację Państwa danych – w szczególności dokumentu tożsamości, co pozwoli usprawnić komunikację w sprawach związanych z obsługą produktów posiadanych w naszym Banku.
W przypadku pytań bądź wątpliwości, nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji w placówkach Banku lub pod numerami telefonów, które znajdziecie na naszej stronie internetowej.
Z poważaniem
Zarząd Banku Spółdzielczego w Środzie Wielkopolskiej