Używamy cookie!

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. Więcej informacji

Akceptuję
Akceptuję
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Płatność BLIK już od dziś w naszym Banku –

Płatność BLIK już od dziś w naszym Banku

Z ogromną przyjemnością informujemy, że do oferty Banku wprowadzona została nowa usługa płatności mobilnych – BLIK. To nowoczesna, wygodna i szybka płatność z wykorzystaniem aplikacji mobilnej.

BLIK umożliwia dokonywanie:

Klient musi złożyć w placówce Banku obsługującej rachunek wniosek o udostępnienie obsługi BLIK.

Transakcje dokonywane za pomocą usługi mogą być wykonywane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, wyłącznie w PLN.

 

Aby rozpocząć korzystanie z tego systemu płatności należy pobrać na telefon aplikację Portfel SGB. Wykonanie transakcji BLIKIEM jest całkowicie bezpieczne, wymaga bowiem dostępu do aplikacji mobilnej Portfel SGB, która zabezpieczona jest 6-cyfrowym kodem PIN. Każda transakcja jest dodatkowo potwierdzana na urządzeniu mobilnym. Na ekranie potwierdzenia widoczna jest m.in. kwota, rodzaj oraz odbiorca transakcji.

 

Jak korzystać z BLIKA?

Jak zainstalować BLIKA?

Szczegóły

Regulamin_BLIK