Mamy to! Natychmiastowe i bezpłatne przelewy na telefon BLIK-iem zostały właśnie udostępnione w najnowszej wersji naszej aplikacji! Jeśli posiadasz SGB Mobile, już nie musisz znać numeru konta odbiorcy – wystarczy numer telefonu, zarejestrowany w systemie BLIKA! Wygodna usługa, dostępna 24/7, to kolejny etap naszego Mobilnego Przyspieszenia, który ułatwi Ci codzienne zarządzanie pieniędzmi w Banku Spółdzielczym w Środzie Wielkopolskiej
Jak działa przelew na telefon BLIK w aplikacji SGB Mobile? |
- Nowy rodzaj przelewu jest widoczny w aplikacji SGB Mobile z poziomu funkcji Płatności oraz po kliknięciu w ikonkę BLIK
- Aby zrobić przelew na telefon BLIK, możesz wpisać w aplikacji SGB Mobile 9-cyfrowy numer telefonu odbiorcy samodzielnie. Aplikacja podpowie Ci, czy wskazany numer umożliwia przyjęcie przelewu BLIK na telefon. Możesz też wybrać odbiorcę zarejestrowanego w systemie BLIK za pośrednictwem SGB Mobile – ze swojej listy kontaktów. Odbiorca Twojego przelewu otrzyma pieniądze błyskawicznie, także w weekend i święta.
- Aby odebrać przelew BLIK na telefon, musisz zarejestrować swój numer w Ustawieniach BLIK w aplikacji SGB Mobile. Pamiętaj, że w systemie BLIK jeden numer telefonu może być przypisany do jednego ROR w jednym banku. Gdy rejestrujesz w SGB Mobile numer, zarejstrowany wcześniej do odbierania przelewów BLIK w innej aplikacji bankowej, uchylasz swoją wcześniejszą dyspozycję.
- Jednorazowy przelew BLIK na telefon w SGB Mobile wynosi maksymalnie 500 zł. Usługa jest bezpłatna.
|
Więcej o BLIKU w naszym banku Dowiedz się więcej o BLIK ▶
Nie masz jeszcze naszej aplikacji? Dowiedz się więcej o SGB Mobile ▶ Aby pobrać SGB Mobile, w zależności od tego, z jakiego smartfona korzystasz, wybierz odpowiedni sklep:
– dla posiadaczy smartfonów z Androidem,
– jeśli posiadasz smartfon z iOS.