Używamy cookie!

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. Więcej informacji

Akceptuję
Akceptuję
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Mamy tu wszystko… kampania reklamowa płatności mobilnych w bankach spółdzielczych - Bank Spółdzielczy w Środzie Wielkopolskiej

Mamy tu wszystko… kampania reklamowa płatności mobilnych w bankach spółdzielczych

„Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też” Ruszyła Kampania promująca płatności mobilne w naszym banku.

Dzisiaj rusza pierwsza od lat telewizyjna kampania reklamowa promującą usługi mobilne w Bankach Spółdzielczych SGB.

30- i 15-sekundowe spoty oraz billboardy sponsorskie emitowane będą w dwóch dużych stacjach stacjach telewizyjnych – TVP i Polsat, w stacjach tematycznych należących do tych nadawców a także na platformach VOD, w lokalnych kinach oraz w Internecie. Celem kampanii jest upowszechnienie wiedzy o “mobilnym przyśpieszeniu” w Bankach Spółdzielczych SGB. Wdrożyliśmy wszystkie rodzaje płatności mobilnych, dzięki czemu trafiamy do grupy banków, które oferują klientom pełne spektrum usług w obszarze mobilności.

 

Nie zwalniamy aktywności, w BS Środa Mobilne Płatności!

 

Do realizacji spotu reklamowego, który opowiada o nowych systemach płatności mobilnych wdrożonych przez Banki Spółdzielcze, zaangażowano aktorów, kilkunastu statystów i ponad 30 osób ekipy technicznej. Film realizowano między innymi w Środzie Wielkopolskiej. Opowiada on o dwóch braciach, z których jeden – mieszkaniec dużej aglomeracji – przekonany jest, że jego najbliżsi w rodzinnym miasteczku nie mają pojęcia o nowoczesnych, mobilnych formach płatności… A tymczasem w lokalnym Banku Spółdzielczym… Mają tam wszystko… Płatności mobilne też 🙂

 

Za kreację kampanii i koordynację prac odpowiada agencja IQ Marketing. Realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Oversee. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Effective Media. Kampania reklamowa staruje 21 października w tv i potrwa do 17 listopada. Kampanię przygotowały i sfinansowały oba zrzeszenia Banków Spółdzielczych – Spółdzielcza Grupa Bankowa oraz Grupa BPS.