Używamy cookie!

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. Więcej informacji

Akceptuję
Akceptuję
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Kredyt+ w Banku Spółdzielczym w Środzie Wielkopolskiej - Bank Spółdzielczy w Środzie Wielkopolskiej

Kredyt+ w Banku Spółdzielczym w Środzie Wielkopolskiej

Nowa zrzeszeniowa kampania promocyjna Banków Spółdzielczych SGB dotycząca kredytów gotówkowych pod hasłem Kredyt +

Kampania bazuje na stronie informacyjnej www.kredytplus.sgb.pl. Kredyty gotówkowe w promocyjnych cenach będą dostępne co najmniej do 27 stycznia przyszłego roku. Działania prowadzone będą w Internecie, na portalach społecznościowych oraz w wybranych kinach lokalnych w całej Polsce, gdzie prezentowana będzie animacja dostępna również na oficjalnym kanale SGB-Banku na YouTube.

W kampanii wykorzystujemy zalety kampanii parasolowej, kierującej bezpośrednio na dedykowaną stronę internetową www.kredytplus.sgb.pl, na której umieściliśmy intuicyjną wyszukiwarkę banków biorących udział w kampanii oraz indywidualnie ustalone przez każdy Bank parametry kredytu i wyliczone przykłady reprezentatywne.

Banki zrzeszone w Grupie SGB dopasowują swoje produkty, usługi, a także charakter ich promocji do potrzeb i oczekiwań klientów. Dzisiaj światło dzienne ujrzała nowa kampania zrzeszeniowa Banków Spółdzielczych SGB „Kredyt+”. Grupa SGB dokonała wielowymiarowej oceny i wyboru kreacji komunikacji reklamowej kredytów gotówkowych SBG oraz wyboru takiej, która najlepiej spełnia zadania postawione przed planowaną kampanią. O opinię na temat różnych aspektów kreacji poproszono grupę respondentów w wieku 25-50 lat o co najmniej średnim wykształceniu, którzy od minimum 2 lat związani byli z bankiem, a w niedługim czasie mają w perspektywie również zaciągnięcie kredytu.

Najwięcej pozytywnych odczuć wśród badanych wywołała kreacja opatrzona hasłem „Kredyt+”

Uwagę respondentów przykuł nowoczesny design, wyrazista i żywa kolorystka, przedstawiająca szczęśliwą rodzinę, mogącą – dzięki kredytowemu finansowemu wsparciu – realizować swoje bieżące potrzeby oraz przeznaczyć środki na okazjonalne wydatki.

Mamy dwa główne cele. Chcemy pozyskać nowych klientów, którzy potrzebują gotówki, żeby zaspokajać swoje potrzeby. Chcemy spełniać marzenia polskich rodzin. W naszej kampanii odmładzamy też wizerunek Banków Spółdzielczych SGB – mówi Roman Szewczyk, kierownik Biura Komunikacji i Marketingu SGB-Banku SA.

Kampania realizowana jest przy wykorzystaniu sieci reklamowej Google, mediów społecznościowych i sieci lokalnych kin. Kampania jest promowana również w lokalnych mediach. Za kreację odpowiada agencja Men at Work, badania konsumenckie przeprowadził dom badawczy Kantar TNS, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Concept.